Tuesday, June 24, 2014

A Paper Bag Album



Hallo allemaal! Leuk dat jullie weer even een kijkje nemen op mijn blog! Vandaag heb ik een paper bag album om te laten zien. Een mini-fotoalbum met een aantal foto’s van mijn Stampin’ Up! creaties. Dit is misschien wel handig morgen voor geïnteresseerden ter inspiratie!  

 Dit album is echt heel eenvoudig te maken van paper lunch bags en je kunt het  helemaal maken zoals je zelf wilt. Ook leuk om er vakantiefoto’s in te doen! Ik denk dat ik hier binnenkort een workshop voor ga organiseren. Morgen op de hobbybeurs maar even informeren of hier vraag naar is. 

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 









                                  ... en ook nog eens bijna 60.000 page views! 

5 comments:

  1. leuk gemaakt Laura..
    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. super gaaf gemaakt Laura en suc6 op de hobbybeurs
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  3. Geweldig wat ziet dit er leuk uit, veel plezier op de hobbybeurs

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  4. OOOH Laura dit is super!! Ik weet wel zeker dat daar vraag naar is, een enig project waar je ook echt wat aan hebt!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  5. Wat een gave creatie laat je ons weer zien Laura.
    Super leuk.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete