Thursday, February 28, 2013

Deepest Sympathy ... two cards

 
Hallo allemaal! Hier is het nog steeds volop winter en alles is wit buiten, maar het is gelukkig gestopt met sneeuwen. Ik wil jullie vandaag twee condoleance-kaarten laten zien. Hiervoor heb ik twee stempels van Hero Art gebruikt en de vlinder is een Stampin' Up! stempel.  De kleuren van  het inkt en het papier (Stampin' Up!) zijn: wit, Crumb Cake and Eggplant. Ik had wel een beetje een dubbel gevoel bij het maken van deze kaarten, want ik ben op het moment ook met een geboortekaartje bezig. Bij de ene familie is er blijdschap vanwege de nieuwe aanwinst en bij de andere familie is er verdriet om het afscheid dat ze moeten nemen van een geliefd iemand.
 
Een hele fijne dag! Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog! Graag tot de volgende keer!
 
Hugs, Laura 
 
 
 
 
 

 
 
 

5 comments:

  1. Beautiful and elegant Laura, they touch just the right tone, wonderful stamping too. Chris :-)

    ReplyDelete
  2. Prachtig Laura en ja meis..the circle of life, het zal nooit echt wennen!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Ziet er prima uit.
    lieve groetjes Marianne

    ReplyDelete
  4. wat kan je toch mooie kaarten maken door te stempelen!
    super mooi!!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  5. Oeps, deze kaartjes had ik nog gemist.
    Gelukkig kom ik ze nog tegen, want ze zijn zo prachtig om naar te kijken.
    Geweldig mooi Laura ook de kleuren zijn fantastisch.

    En ja hoor, de verjaardag van m'n man is hier goed gevierd. Veel te veel gegeten, weer wat kilootjes erbij en dat is niet zo leuk.

    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete