Saturday, November 17, 2012

Merry Christmas ... and the red Cardinal, I love that bird!

 
Hallo allemaal! Het weekend is weer begonnen. In Nederland is vandaag Sinterklaas met zijn hulpjes aangekomen. Zo spannend weer voor de kleintjes! Ik vind het altijd zo'n gezellige tijd. En daarbij hoort een mok warme chocolademelk met speculaas of pepernoten en niet de vergeten die overheerlijke chocoladeletters! Hier in de USA kennen ze dit feest niet, dus alles is hier in de winkels al in Kerststemming. Donderdag a.s. vieren we eerst nog Thanksgiving Day en volgens de traditie mag de volgende dag de Kerstverlichting aan.
 
We hebben hier vandaag zomaar ineens weer 15 graden Celsius en een heerlijk zonnetje. Mijn favoriete vogel, de Cardinal, zag ik net weer in de achtertuin. Ze komen af op de door mij neergelegde zonnebloempitten. Het is zo mooi om naar te kijken en ik kan mijn geluk niet op als ook het vrouwtje nog meekomt! Als er sneeuw ligt, valt dit prachtige kleurrijke koppel nog meer op. Hopelijk krijg ik ze deze winter samen goed op de foto. Vandaag wil ik jullie dan ook een christmas gift bag laten zien met deze mooie vogel erop.
 
Ik heb de stempel eerst ingekleurd met  Derwent Colorsoft Pencils en daarna bewerkt met Stickels (glitters).
 
 
 
 
Bij Joann's heb ik afgelopen week nog wat leuke kerstdecoratie gevonden, o.a. een mini-slee en een heel mooi fotolijstje en ook nog een pakje papieren zakdoekjes met de cardinal er op.
 
 
Geniet van het weekend!
 
Hugs, Laura
 

4 comments:

  1. Heel leuk gedaan deze tas.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  2. Mooi !!! een leuk cadeau.
    Vogeltjes in de tuin is altijd wel leuk om naar te kijken, vooral dan als het zo'n speciale zijn.
    Die rode zien wij hier niet, maar ik kan ook wel enorm genieten van de kool- en pimpelmezen en de roodborstjes die aan de vetbolletjes komen hangen.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Hello Laura wow this is stunning I love that bird too but we don't have them here in the UK. What a stunning bag you have made well done Hugs Elaine

    ReplyDelete
  4. Meis ik sta iedere keer weer versteld van je mooie creaties, ook dit weer. Super gemaakt.Ze zijn ook altijd heel apart, een feestje om langs te komen.

    liefs Henriette.

    ReplyDelete