Tuesday, November 13, 2012

Holiday Wishes ... and the first snow of the season

 
Hallo allemaal! Happy Tuesday! Today is the day ... brrrr, afgelopen nacht is de eerste sneeuw hier gevallen! Wat een extreem temperatuursverschil met het afgelopen weekend! Toen kon je nog in je korte broek lopen! Toch is het wel een heel mooi gezicht als alles buiten bedekt is met een laagje sneeuw en helemaal als de zon ook nog schijnt. Je krijgt dan spontaan zin om een kerstkaartje te maken en zie hier het resultaat.
 
Het voorwerk voor dit kaartje had ik afgelopen vrijdagmorgen al gedaan tijdens een christmas card workshop hier bij mij thuis. Ik had de Nederlands/Duitse vriendinnenclub hier gezellig op de koffie en ondertussen waren we druk bezig met de kerstkaarten.
 
 
Voor bij de koffie hadden we o.a. een zelfgebakken
Hollandse appeltaart.
 
 
Take care and have a wonderful day!
 
Hugs, Laura
 
 
 
 
 

6 comments:

  1. Gezellig en lekker dat clubje bij elkaar Laura en dan ook nog mooie kaarten maken, superrr!!! Hier is het nat, grijs en elke dag blad vegen......maar nu al sneeuw.......gelukkig (nog) niet!!!

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  2. Wow Laura dat is afzien, wat een verschil, maar wel prachtig zo'n wit dekentje.
    Maar je kaart is een beauty! Heel mooi met die stempels. Wat gezellig met zo'n clubje samen knutselen en dan nog lekkere appeltaart, jammie!

    Groetjes Henriette

    ReplyDelete
  3. Ziet er mooi uit zowel de taart als de kaart!

    Groetjes

    ReplyDelete
  4. Mooi kaartje weer en die taart ziet er verukkelijk uit Laura!

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  5. Mooie kaart Laura.
    Liefs, Marìanne

    ReplyDelete
  6. Heel mooi Laura.
    Een echt dennenbos, super oogt dat.
    De embossingkader vind ik ook fantastisch.
    De presentatie op dat sleetje vind ik super gaaf.
    En dan wil ik ook nog zeggen dat het er weer een heerlijke appeltaart uitziet.
    Jammer dat ik er geen hapje kan van nemen.
    Groetjes uit het (voorlopig) zonnige België.
    Carla

    ReplyDelete