Tuesday, October 2, 2012

Een kaartje en een gift bag (Stampin' Up!)

 
Hallo! Welcome and Happy Tuesday! We zitten alweer in oktober! Wat vliegt de tijd toch of ligt het aan mij? Vandaag wil ik jullie graag een kaartje en een gift bag  (met bijpassende tag) laten zien. Ik heb hiervoor de Medallion background stempel van Stampin' Up! gebruikt.
 
Verder heb ik afgelopen zondag nog een aantal foto's van de prachtige herfstkleuren gemaakt. Zo ziet het er op dit moment hier in de omgeving uit (@Illinois-USA, zie foto's onder dit bericht). Ik heb al een paar leuke scrapbook layouts in gedachten ... en op het moment ben ik bezig met een Halloween kaartje. Toch wel een heel mooi seizoen en ook nog Halloween en Thanksgiving Day in het vooruitzicht ... and Christmas is just around the corner, lol!
 
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Een hele fijne dag nog en geniet van al het moois om je heen!
 
Hugs, Laura
 
 
 
You can click on the photo for a better view.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

5 comments:

  1. Mooi hoor, is dat uit die nieuwe catalogus. ben jij demonstratrice daar of zo?

    ReplyDelete
  2. Thanks Eveline! Nee, de Medallion stamp is volgens mij uit de collectie genomen. Nee hoor, een vriendin was het wel tot voor kort. Ik ga graag naar workshops en zat bij een stamp club.

    ReplyDelete
  3. Mooi kaartje en tasje. en ook je herfstfoto's zijn prachtig!!!!!!

    Groetjes Ine

    ReplyDelete
  4. A really elegant gift set Laura! I love the stamping and the gorgeous colour scheme you've created. The photo's are wonderful and the autumn colour spectacular! Hugs, Chris :)

    ReplyDelete
  5. Een super mooie combinatie van dit allemaal bij mekaar.

    Ieder seizoen heeft zijn charmes en dat is hier weer heel duidelijk te zien op jou foto's.
    Ze zijn heel mooi Laura.

    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete