Thursday, October 18, 2012

JOY ... a Christmas Card and a Gift Bag

 
Hallo allemaal! Vandaag wil ik jullie graag een Kerstkaart en een kadotasje laten zien. Ik heb hiervoor de retired Stampin' Up! stempelset "the Sounding Joy" gebruikt. (volgens mij was het een hostess gift) Ja, ik weet het, ik spring van het ene feest in het andere. Gelukkig kunnen jullie mijn werktafel niet zien, hahaha ... de Halloweenspulletjes en de Kerststempels liggen door elkaar. Een kort berichtje vandaag, want ik moet nog een pumpkin bread, een cake met appeltjes en red velvet cupcakes bakken voor morgen. Guess what? Morgen komt er iemand hier bij mij thuis een Stampin' Up! workshop geven! I can't wait! Een nader verslag van deze workshop volgt ...
 
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en een hele fijne dag!
 
Hugs, Laura
 
 
 
 
Supplies:
 
 
 
 
 

5 comments:

  1. Heel erg mooi Laura, ohhh gaaf een party thuis, super veel plezier.

    Eveline

    ReplyDelete
  2. wat een mooie materialen heb je weer gebruikt Laura, het resultaat is weer super...

    Groetjes

    ReplyDelete
  3. Wat heb je dit weer heel mooi gemaakt Laura.
    Daar kan ik best inkomen dat je uitkijkt naar morgen.
    Je maakt me al nieuwsgierig naar wat gaat komen.
    Veel knutselplezier.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Hai Laura,

    Wat een geweldig tasje heb je gemaakt leuk met die bijpassende kaart !

    liefs Danny

    ReplyDelete
  5. wat is dit supermooi ! dit roept om gepimpt te worden !
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete