Thursday, December 14, 2017

Brusho techniek


Hallo allemaal! 

Vandaag heb ik nog een kaart gemaakt met de Brusho techniek en de mooie stempelset "Beautiful Day" van Stampin' Up! Ik ben echt helemaal weg van de Brusho techniek! Wat kunnen een paar korreltjes toch een mooi kleureffect geven! Dit moet je ook echt eens uitproberen! 

Hi there! Today, I've made a card with the Brusho 
technique and the gorgeous stamp set "Beautiful Day" What a great effect with just a little bit of Brusho powder! You HAVE to try this and see the magic! 

Deze nieuwe stempelset en de Brusho poeder staan in de Voorjaarscatalogus en is te bestellen vanaf 2 januari 2018. Dan begint ook de Sale-a-Bration! 

Dit keer heb ik de bloemstempel gekozen en de Brusho Crystal Colour Powder rood en geel. Ik heb eerst gestempeld met Versamark en witte embossing poeder er overheen gedaan, dan de heat tool gebruikt. Hierna heb ik het aquarelpapier nat gemaakt met de Stampin' Spritzer (bestel nr. 126185 2 stuks voor 3,50 euro), daarna een klein beetje van de Brusho poeder er overheen gestrooid en nog verder bijgewerkt met de aqua painter en dit is het resultaat: 




Binnenkort maak ik de nieuwe workshopdata bekend. Houdt de www.stampin-party.nl site maar in de gaten! 


Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 



No comments:

Post a Comment