Sunday, September 17, 2017

OPEN NIGHT DUIVEN 28 NOV. 2017


Vandaag heb ik nog een een setje voorbeeldkaarten gemaakt voor de komende herfst workshop op woensdagavond 11 oktober 2017. (aanmelden voor deze workshop is mogelijk via: www.stampin-party.nl) Hiervoor heb ik de "PAINTED HARVEST" stempelset van Stampin' Up! gebruikt. 

VERJAARDAGSWINACTIE:
Stampin' Up! wil samen met jullie haar 10e verjaardag in Europa vieren! Onder het motto "Mijn leven. Mijn creativiteit. Mijn herinneringen." kunnen jullie aan Stampin' Party's deelnemen. Als klap op de vuurpijl worden jullie uitgenodigd voor de exclusieve en kosteloze Open Nights in Dordrecht (maandag 27 november 2017) en Duiven (dinsdag 28 november 2017), in het Van der Valk Hotel. Geef je snel op! Dit is de link naar de website: 









De kaarten en de gebruikte Stampin' Up! producten: 





No comments:

Post a Comment