Tuesday, March 28, 2017

More feathers ... for a dream catcher



Hallo allemaal! Ik heb vandaag een dromenvanger kaart om te laten zien. Hiervoor heb ik de stempelset "Feather Togethers" van Stampin' Up! gebruikt. (blz. 108 van de jaarcatalogus) Zo leuk die veertjes en de teksten zijn ook zo mooi! 



In mijn vorige blogbericht heb ik de veren 1x gestempeld, zo zien ze er ook al perfect uit. Voor de kaart van vandaag heb ik 2x gestempeld en steeds 2 kleuren (o.a. Crumb Cake & Melon Mambo) gebruikt. Je krijgt echt een heel gaaf effect, kijk maar: 




Ook nu komen de "Stitched from the heart" framelits weer helemaal van pas om de benodigde cirkel te maken. 


Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken! Tot een volgende keer! Geniet van deze mooie zonnige dag! 

Hugs, Laura 







2 comments:

  1. Love this card. Can you tell me which set the word "Dream" came from. Thank you in advance..

    ReplyDelete
  2. Labeler Alphabet by Stampin’ Up!

    ReplyDelete