Tuesday, August 30, 2016

Candy Cane Lane DSP, Stampin' Up!


Hallo allemaal! 

Wat een geluk hebben we toch! Het is nog steeds zomers, lekker zonnig en warm. De Kerstdagen lijken nog ver weg, maar je kunt niet vroeg genoeg met de Kerstkaarten beginnen.  Vandaag moest ik het nieuwe "Candy Cane Lane Designer Series Paper" van Stampin' Up! even uitproberen. Zijn die Mini Jingle Bells niet SUper CUTE?

De inspiratie voor deze Kerstkaart komt uit de nieuwe Herfst/Winter Catalogus, zie blz. 4. 

Donderdagochtend 1 september a.s. ga ik weer een verzamelbestelling doen. Mocht je nog wat willen bestellen uit de jaarcatalogus of uit de nieuwe Herfst/Winter Catalogus, geef het dan uiterlijk op 31 augustus a.s. per email aan mij door. Mijn mailadres is: laura9565@hotmail.nl 




Deze 3 Kerstkaarten heb ik tot nu gemaakt: 


Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 

2 comments:

  1. hihihihiii, geen kerststress voor jou. Je bent er lekker op tijd bij met de kerstkaartjes.
    Deze 3 zien er al super leuk uit. Dat beloofd veel goeds voor de rest.

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopelijk niet, Renate! Dank je wel! Ik probeer het tempo er in te houden.

      Hugs, Laura

      Delete