Saturday, April 9, 2016

Hortensia workshopmiddag


Hallo allemaal! Welkom op mijn blog! Voor de verjaardag van mijn schoonzusje Dorien heb ik deze Hortensia kaart gemaakt. Het stempelafdrukje ("Best Thoughts" stempelset) is ingekleurd met de Aqua Painter en Stampin' Up! inkt. 


Vanmiddag had ik hier een workshop Hortensia kaarten maken. Annemarie en haar vriendinnen kwamen na de gezamenlijke lunch even knutselen. 


Deze mooie kaarten hebben ze gemaakt:


Voor de jarige Ineke heb ik ook een kaart gemaakt, passend bij deze Hortensia:




8 comments:

  1. Heel mooi gemaakt Laura.
    De bloem is zo prachtig ingekleurd en past perfect bij de echte. een mooie set zo bij elkaar.
    De kaartjes van je knutselvrienden vind ik ook ontzettend leuk en mooi gemaakt.
    Jullie hebben vast weer een fijne namiddag gehad.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank voor je lieve woorden, Carla!

      Hugs, Laura

      Delete
  2. Het ziet er allemaal super uit!
    Het welkomstbord zorg voor een heel warm welkom.

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  3. Wow wat een prachtige kaartjes Laura

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  4. Wow, die Karten mit den Hortensien sind soooo schön!
    Ganz liebe Grüße,
    Sonja

    ReplyDelete