Saturday, January 30, 2016

FRIEND


I love butterflies ... 

Dit leuke notitieboekje heb ik vandaag gemaakt. Dit voorbeeld kwam ik tegen op Pinterest en het idee komt van Chantal de Kaste van het Artisan Design Team van Stampin' up! 

Ik heb voor het versieren van dit boekje de Butterfly Thinlits, het prachtige Birthday Bouquet Designer Series Paper, de vlinderpons en verschillende stempelsets van Stampin' Up! gebruikt. De kleuren inkt zijn: Cherry Cobbler en Crumb Cake.



Dit is het mooie Birthday Bouquet Designer Series Paper:




5 comments:

  1. Prachtig gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Hoi Laura, het boekje is gemaakt door Chantal de Kaste. Groetjes!

    ReplyDelete
  3. Het voorbeeld bedoel ik dan hè ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prima, bedankt, Anne-Marie! Ik zal het erbij zetten. Ik had 'm gezien, maar kon het niet meer terugvinden.

      Groetjes, Laura

      Delete
    2. Prachtig Laura

      Groetjes Hermien

      Delete