Friday, October 16, 2015

WORKSHOPAVOND BIJ WOONCAFE LEF



Het was gisteren echt een SUper gezellige en geslaagde workshopavond bij WOONCAFE LEF. Hierbij wil ik alle dames heel hartelijk bedanken voor hun deelname, met de complimenten voor hun mooie creaties! Tony en Arjan, heel erg bedankt dat dit creatieve event in het Wooncafé LEF mocht worden gehouden! Tevens wil ik Melissa, Matthijs en Celine bedanken voor hun hulp voor, tijdens en na de workshop! 

Wil je ook graag zo’n gezellig avondje uit met je vriendinnen plannen? Stuur dan even een berichtje naar mijn mailadres: laura9565@hotmail.nl, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. De eerstvolgende workshopavond (je kunt kiezen uit: een memobord of een mini-scrapbookalbum) is donderdag 29 oktober 2015.













1 comment:

  1. Ziet er goed uit Laura, volgens mij is je SU avontuur ook wel geslaagd!

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete