Wednesday, August 26, 2015

Flurry of Wishes - Stampin’ Up!


Hallo allemaal! Hebben jullie ook al zoveel inspiratie voor de Kerst? Vandaag heb ik de “Flurry of Wishes” stempelset van Stampin’ Up! uitgeprobeerd. Het is een kaart met bijpassende label geworden. Ja, dit is ook weer zo’n hele mooie nieuwe set kerststempels uit de Herfst/Winter Catalogus 2015-2016. Nog heel even wachten tot 1 september 2015, dan kan er besteld worden! 

Ik vind de tekststempels van deze set ook zo mooi. Dit is er een van:

"Sending you a flurry of warm 
Christmas wishes"



Dit is mijn kerstboom voor op mijn kraam op de komende hobbybeurs. De kerstboom raakt nu al aardig gevuld.





Gisteren was het weer de hoogste tijd voor een knutselavond! Wat is het toch een leuke groep dames bij elkaar! Bedankt allemaal voor de gezellige avond! 

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 




2 comments:

  1. ziet weer super leuk uit!
    kaarten aan de kerstboom is ook leuk!
    succes met de beurs!
    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. Oh laura, wat een leuke dingen heb je gemaakt! Ik zie een CASE momentje aankomen. Echt super.

    groetjes,
    Sandra :)

    ReplyDelete