Friday, April 24, 2015

Stippled Blossoms, Stampin’ Up!


Hallo allemaal! Happy Friday! Bijna weekend en nog wel een extra lang weekend ook door Koningsdag! Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Vandaag heb ik twee kaarten om te laten zien. Hiervoor heb ik de “Stippled Blossoms” stempelset van Stampin’ Up! gebruikt. Nog even een keer in de schijnwerpers! Zo jammer dat deze schitterende stempelset op de retired list staat en niet meer in de nieuwe catalogus komt te staan! Zeker weten dat er ook weer hele mooie stempelsets voor in de plaats komen! Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe Stampin’ Up! catalogus? 


Dit leuke vintage koffertje heb ik (vriendin Sylvia heeft het gemaakt) gekregen tijdens de Goodbye Party in Chicago en ik ben er zo blij mee. Elke keer herinnert het mij aan de leuke vriendinnengroep in de Chicago area! Good memories! I do miss you all!!!  


Dit schattige bosje bloemen heb ik de afgelopen week gekregen tijdens een workshop. Het is zo prachtig van kleur! Ik heb een glazen pot gevonden en daar omheen een jute rand met kant gedaan. Staat best gezellig he? 


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Een heel fijn weekend! 

Hugs, Laura 

P.S. ... en tussendoor ook nog een paar vlinderkaarten gemaakt met de “Swallowtail” stempel van Stampin’ Up! 





4 comments:

  1. Hele mooie kaartjes, ben zo blij dat ik deze set heb kunnen bemachtigen uit de retired list.
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  2. Mooie kaartjes heb je gemaakt van je mooie materialen.
    De kleuren zijn ook heel mooi.
    En wat een gaaf koffertje heb je gekregen zeg. Erg leuk voor je presentatie.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Het ziet er weer super leuk uit allemaal.
    Het koffertje is echtwel een pronkstuk.
    Super origineel hoe je de vlinderkaartjes op de foto hebt gezet.

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  4. het ziet allemaal weer zo mooi uit!
    de kaarten zijn erg mooi en dat koffertje super!
    liefs Gerrie

    ReplyDelete