Saturday, November 22, 2014

FRIENDSHIP? Yes, Please!


Hallo allemaal! Wat een heerlijk zonnig dagje is het vandaag. Genieten jullie er ook zo van! Een mooi begin van het weekend! Vandaag heb ik een paper bag album a la “Cafe Waldsee”-stijl gemaakt ... ik moest de opgedane inspiratie daar tijdens het ontbijtbuffet van afgelopen dinsdag toch echt even kwijt en m.b.v. de Stampin’ Up! stempels heb ik dit album in elkaar gezet ...

Hieronder zien jullie een paar foto’s van o.a. een van de vele sfeervolle displays en decoratie bij cafe Waldsee, een schitterend restaurant in Duitsland. Echt een aanrader! Dit moet je eens meegemaakt hebben lol! Er is daar zoveel te zien en op het moment is alles al in Kerstsfeer, echt helemaal geweldig! 



... en deze display heb ik er thuis maar van gemaakt:





Zo ziet de binnenkant van het album (de basis is 4 giant size paper lunch bags) er uit:











Dit zijn de door mij gebruikte Stampin’ Up! stempels: 


Enjoy the rest of the weekend! 

Hugs, Laura 

PS
Een voorbeeld van een ingepakte chocoladereep: 




6 comments:

  1. Is dat ergens bij Arnhem over de grens Laura?? Ziet er echt heeel uitnodigend uit maar jouw album is gewoon te gek leuk met dat gave papier en al die enige details!!

    xx Irene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat klopt. Dit is de website: http://www.cafewaldsee.de Dank je, Irene!

      Hugs, Laura

      Delete
  2. Gaaf album Laura, en wat een gezelligheid op al je foto's

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Zo mooi en allemaal zo gezellig.
    Prachtig gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Gaaffffffff album Laura geweldig ook de foto's heel gezellig
    gr lenny

    ReplyDelete
  5. leuke album Laura..
    ik heb er ook één klaar staat nu op mijn blog.

    liefs Gerrie

    ReplyDelete