Saturday, March 29, 2014

More flowers ...


Hi there! Happy Saturday! I don’t know what is happening to me, but I just can’t stop making paper flowers with the Stampin’ Up! Spiral Flower Die ... HELP!!! Look what I came up with today ... Don’t you love the colors? Don’t it  totally fit to this wonderful sunny day?

Enjoy this beautiful day, and have a great weekend! Thanks for visiting my blog! 

Hugs, Laura 





De Stampin’ Up! benodigdheden: 
- de Spiral Flower Die, de BigShot & cardstock, lint en doilies -


5 comments:

  1. Heb jij in Arnhem al een andere tijd dan wij Laura?? Niks happy Sunday maar zaterdag net na 1600 uur *lol* maar je bloemenkaarten zijn wel superrrrrrr leuk, kan me voorstellen dat je zo nog even door gaat!!

    xx Irene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt Irene! Ik heb het even aangepast. Van zo’n mooie dag krijg ik dat zondagsgevoel blijkbaar lol!
      Hugs, Laura

      Delete
  2. Haha, ik was net hetzelfde als Irene aan het denken.
    Het kan dan wel een hele mooie zonnige dag zijn, maar 't is nog altijd zaterdag hoor Laura.
    Je hebt de smaak van het bloemen maken goed te pakken.
    Weer hele leuke creaties heb je ermee gemaakt.
    Mooie zonnige kleurtjes.
    Nog een fijne zaterdag Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Bedankt Carla! Het is qua weer wel een echte ZONdag toch hahaha? Een heel fijn weekend!

    Hugs, Laura

    ReplyDelete
  4. wowwwww ook weer mooi prachtige kleurtjes Laura
    morgen word het niet de creatie die ik beloofd had maar een paas presentje
    groetjes lenny

    ReplyDelete