Tuesday, April 2, 2013

All things grow with LOVE.... Hydrangea stamp (Hero Arts)

 
 
Hallo allemaal! Happy Tuesday! We zitten al weer in de maand april, wat vliegt de tijd toch! Het zonnetje schijnt nu en ze zeggen dat de warmere temperaturen er nu toch echt aan zitten te komen. I hope so!
 
Vandaag heb ik een kaart en een kadotasje om te laten zien. Hiervoor heb ik de Hydrangea stamp van Hero Arts gebruikt. Ik heb VersaMark gebruikt om te stempelen op Crumb Cake cardstock van Stampin' Up! en er witte embossingpoeder overheen gestrooid en mijn heat tool gebruikt. Daarna heb ik de bloem ingekleurd met paarse en groene Distress Ink van Tim Holtz. Ik heb ook weer mijn paper crimper/ribbelaar gebruikt met een strookje Old Olive cardstock. Verder heb ik de Top Note Die van Stampin' Up! en de Big Shot weer tevoorschijn gehaald.
 
Thanks for stopping by! Take care and have a great day!
 
Hugs, Laura
 
 
... een kaart en kadotasje in 1!
... a card and a gift bag in 1!
 
 
 
 

 
 
 

7 comments:

  1. Wat een mooi resultaat geeft deze techniek.
    Mooie stempel is het ook.
    Twee super creaties Laura.
    Zonnetje schijnt, maar de wind maakt het nog bar koud. Niks aangenaam. Beter binnen aan de knutsel dan buiten in de tuin.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Absolutely beautiful Laura and such a gorgeous layout, colour scheme and stamping. Hope you had a happy Easter. Chris x

    ReplyDelete
  3. Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  4. wauw Laura wat heb je weer een super leuke creatie gemaakt!

    liefs gerrie

    ReplyDelete
  5. Prachtig die geemboste hortensia! Ik hoop toch zo dat mijn struiken de kou die nu al maanden duurt zullen doorstaan, moet er niet aan denken dat er geen dikke bollen aan zitten deze zomer.

    xx Irene

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk idee 2 in 1, het ziet er erg mooi uit.
    Hier scheen ook het zonnetje en het was vandaag zo'n 7 graden, jammer van de wind. Maar het is droog dus wat willen we nog meer....voorjaar dus!

    groetjes

    ReplyDelete
  7. Wauw, Laura! Dit is echt prachtig. Die stempel zou ik me ook nog wel eens willen aanschaffen.
    Groetjes,

    Ann

    ReplyDelete