Saturday, January 7, 2012

More Stampin' Up cards





Benodigdheden:
Paper: Paisley Petals DSP Stampin' Up
Ink and stamps: Stampin' Up and other brands

Hallo allemaal! Happy Saturday! Zo fijn dat het weer weekend is. Ik ben heel blij en trots dat ik nu 50 volgers heb. Nr. 50 is Ine en zij krijgt een van mijn zelfgemaakte kaarten opgestuurd als bedankje.  Bij deze ook alle andere volgers bedankt voor het bezoeken van mijn blog en vooral voor de leuke reacties op mijn kaarten en andere projecten.

Ik heb een aantal kaarten gemaakt met het mooie designer's paper van Stampin' Up. Het is altijd handig om een voorraadje kaarten klaar te hebben. Ik heb het al een tijdje, maar ik heb vaak moeite om in het mooie papier te gaan knippen en snijden en dus blijft het onaangeroerd liggen. Misschien herkennen sommigen van jullie dit wel. Ik wens jullie allemaal een heel fijn en creatief weekend!

Take care and hugs,
Laura

Live well,
Laugh often,
Love much.

5 comments:

  1. wat ben jij al lekker productief geweest ! mooie kaartjes op een rij !
    nog een fijne zondag
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  2. Jij heb niet stilgezeten ;-) Ziet er allemaal super uit (begin behoorlijk fan te worden van stampin'up, zie zulke mooie dingen voorbij komen)

    Fijne zondag,
    Groetjes Hélène

    ReplyDelete
  3. Ziet er allemaal weer mooi uit Laura!

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  4. ze zijn allemaal prachtig Laura:0)
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  5. Ze zijn weer super !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete