Sunday, December 4, 2011

Happy Birthday Julia & Patrick


Hallo allemaal! Happy Sunday! Ik wil jullie even de birthday card voor mijn zusje Julia en haar man Patrick laten zien. Ze vieren vandaag allebei hun verjaardag, dubbel feest dus en morgen ook nog de verjaardag van Sinterklaas. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze op dezelfde dag jarig zijn. Ook de envelop heb ik van een stempel voorzien. Nu even weer een schaaltje pepernoten en gevuld speculaas bij een kopje thee. Ik wens iedereen in Nederland een hele fijne Sinterklaastijd! Hier is in de USA is alles al in Kerststemming. Toch ga ik pas dinsdag de kerstboom optuigen: het gaat een RED-WHITE-AND-BLUE tree worden! Foto volgt binnenkort!

Take care! Hugs, Laura

5 comments:

  1. Hoi Laura,

    Een hele mooie kaart Laura.
    En een mooie stempel heb je gebruikt.
    En zo leuk dat je ook op de envelop stempelt.

    Groetjes Geertje,

    ReplyDelete
  2. Een supermooi en chic kaartje en zeker heel bijzonder dat ze op dezelfde dag jarig zijn.
    Succes met het optuigen van de kerstboom,ben benieuwd.

    liefs Gea

    ReplyDelete
  3. hoi Laura,
    wat een prachtige kaart!
    ben benieuwd naar je kerstboom:0)
    grzt Jolanda

    ReplyDelete
  4. Wauw leuk enne gefeliciteerd met je zusje
    Ben benieuwd naar je kerstboom!!!
    Fijne dag vandaag
    Hugs Wia

    ReplyDelete
  5. Wow zeg! Schitterende kaart.

    (door tijdgebrek weinig tijd om reacties achter te laten, maar volg je wel hoor ;-) )

    Groetjes Hélène

    ReplyDelete