Wednesday, November 30, 2011

Christmas cards collage

Hallo allemaal! Happy Wednesday! Welkom op mijn blog! Zoals jullie kunnen zien, ben ik een beetje aan het stoeien met de foto's van mijn kaarten. Ik probeer de kaarten zo leuk mogelijk op de foto te krijgen. Lukt het allemaal een beetje met de kerstkaarten? Ik ben er druk mee bezig en ik hoop er vandaag weer een aantal af te krijgen. Wish me luck! Zeer binnenkort dus weer een paar kerstkaarten. Tot dan! 



 


Geniet van deze prachtige dag! Groetjes, Laura 



8 comments:

  1. Je hebt je prachtige kerstkaarten heel mooi op de foto gezet Laura:0) Weet niet welke ik de mooiste vind...eigenlijk zijn ze allemaal supergaaf! Ik ben bijna klaar met de 'mooie' kerstkaarten, nu nog wat 'snelle' kaartjes!
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  2. Het ziet er allemaal weer prachtig uit Laura.
    Ik heb vanmiddag ook nog een paar kerstkaartjes gemaakt. Ik had er al een aardig aantal gemaakt, maar met de PinkRibbon aktie wilden ze ook graag mijn kerstkaarten kopen, dus zit ik nu een beetje krap, maar heb er nu een paar"snelle"gemaakt.

    Groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  3. Stunning cards - totally gorgeous!

    Edna x

    ReplyDelete
  4. OMG!OMG!OMG! They are amazingly beautiful. Hugs x

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige kerstkaarten Laura!!
    Bij mij zijn de kerstkaarten ook nog niet helemaal klaar want er zijn nog wat andere projectjes die klaar moeten voor de kerstmarkt van 10 december.Maar het zal vast goed komen.
    Bij jou ook als ik deze kaarten zo zie!!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  6. Ze zijn prachtig Laura stuk voor stuk en de kleuren zijn geweldig mooi en wish you luck

    Liefs Gea

    ReplyDelete
  7. Hi lieve Laura!
    Wow, dat zijn gewoon stuk voor stuk hele kunstwerken. Wat een schatjes allemaal. Volgens mij herken ik wat DSP van Stampin Up :) Knap hoe je ze trouwens allemaal op de foto hebt gekregen. Elk kaartje heeft 'gewoon' een hele dons vitamine L erbij gekregen (Liefde) Het gaat vast gewaardeerd worden.
    Plezier met de kerst versiering op hangen.
    Inky hugs, Pauline

    ReplyDelete
  8. Hoi Laura,

    Je bent flink aan het knutselen geweest. Wat een leuke kaarten zeg!!

    Groetjes Gerda

    ReplyDelete