Friday, December 12, 2014

Nog zo’n leuke kerstworkshop ...



Hallo allemaal! Wat een stormachtig herfstdagje is het vandaag! De afgelopen twee avonden heb ik een super gezellige kerstworkshop gedaan en wat een mooi resultaat telkens weer! Ook dit keer werd er weer een vintage kerstslinger gemaakt naar mijn voorbeeld hierboven en er zijn er al zoveel in omloop. Zo leuk om te zien dat deze slinger ook deze kerst weer tevoorschijn wordt gehaald en een heel mooi plekje in huis krijgt. Verder zijn er weer hele leuke kerstkaarten gemaakt en ook weer zo’n mooie kerstslinger met 3D sterren. Deze laatste is dit jaar echt een hit! 

Op mijn Facebook site heb ik nog een leuke kerstactie, waarbij je een gratis workshop bij mij kunt winnen door een foto van de door jou bij mij tijdens een workshop gemaakte (kerst)slinger te plaatsen. 

Bij deze wil ik iedereen die heeft deelgenomen aan een van de Stampin’ Up! workshops bij mij het afgelopen jaar echt heel hartelijk bedanken! Ik vind het echt helemaal te gek dat na een gezellig avondje knutselen iedereen met de mooiste zelfgemaakte creaties naar huis gaat en helemaal als ze nog vaker terugkomen voor een workshop! 

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 

















2 comments:

  1. Zoveel gezelligheid, prachtig om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. geweldig om te zien super mooie creaties Laura
    gr lenny

    ReplyDelete