Saturday, December 27, 2014

BUTTERFLIES





Hallo allemaal Wat een verrassing vanmorgen dat pak sneeuw: Winter Wonderland! Ik hoop dat jullie hele fijne Kerstdagen hebben gehad! Ik ben helemaal blij met mijn kerstkado: de Stampin’ Up! Butterflies Thinlits Dies! (deze zijn te bestellen vanaf 6 januari 2015: Spring/Summer Catalog) Ik was al zo gek op mijn “Swallowtail” stempel en met dit erbij is het nog mooier!  Dus ik ben meteen maar even aan de slag gegaan en deze twee verjaardagskaarten zijn het resultaat.

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 







Deze nieuwe Stampin’ Up! Spring/Summer catalogus gaat in op 6 januari 2015


net zoals de SALE-A-BRATION actie! 


Binnenkort kun je dit online bekijken, hou mijn blog maar in de gaten! 






2 comments:

  1. Wowwwwwwww ze zijn superrrrr Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  2. mooie vlinder kaarten!!
    zal de catalogus in de gaten houden!!
    fijne jaarwisseling en tot volgende jaar!!
    liefs Gerrie

    ReplyDelete