Tuesday, July 1, 2014

Een leuk kadootje voor de meester of juf .../A thank you gift for the teacher ...



Hallo allemaal! Dit idee kwam ik tegen op Pinterest. Het einde van het schooljaar is in zicht en de zomervakantie zit er aan te komen, is dit niet  helemaal te gek als bedankje voor de meester of juf? Gewoon een aantal potloden met deze uiltjes er op in een leuk potje! De schattige uiltjes zijn heel eenvoudig te maken met de Stampin’ Up! uilenpons. 

Wil je deze uiltjes in mijn stempelstudio komen maken, stuur dan even een berichtje naar: laura9565@hotmail.nl, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op! 

{tromgeroffel .... en dan nu de trompet} ... Vanaf vandaag kan er besteld worden uit de nieuwe jaarcatalogus van Stampin’ Up!  en op deze site, kun je de nieuwe catalogus bekijken: 



Deze zit werkelijk bomvol leuke ideeën, je raakt niet uitgekeken of kan ik je beter waarschuwen voor al het moois dat er in staat lol! Voor meer informatie over de nieuwe catalogus of wil je graag een aantal van de nieuwe producten bekijken of uitproberen, neem dan even contact met mij op via bovengenoemd emailadres! Je hoort dan zo snel mogelijk! 

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 





Deze prachtige uiltjes hebben nichtje Anouk en neefje Jens vanmiddag gemaakt:




3 comments:

  1. Aaah zo lief en wat een aardig cadeautje.
    Prachtig gemaakt Laura.
    Ze zullen succes hebben.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. Geweldig klein cadeautje superrrrrrrr Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  3. Ik ben helemaal weg van je uiltjes, ook je verjaardagskaart ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete