Friday, January 24, 2014

“Banner Blast”, Stampin’ Up! (Sale-a-bration) stamp set


Hallo allemaal! Happy Friday! 

Ik heb weer een verjaardagskaartje om te laten zien. Dit keer voor mijn nicht Gonda. Bij deze van harte gefeliciteerd, Gonda! 

Ik heb o.a. gebruik gemaakt van de Stampin’ Up! stempelset “Morning Post Alphabet”. Ik vind deze letters echt helemaal geweldig en je kunt ze overal voor gebruiken! Verder heb ik de “Banner Greetings” en de “Banner Blast” Stampin’ Up! stempelset uitgekozen voor de slinger. 

Laatstgenoemde stempelset kun je gratis krijgen bij een bestelling van min. 60 euro aan producten uit de Stampin’ Up! catalogus. Deze actie loopt van 28 januari - 31 maart 2014. Voor meer informatie hierover kun je me mailen, mijn emailadres is: laura9565@hotmail.nl 

Een heel fijn weekend! Misschien krijgen we sneeuw ... 

Hugs, Laura 






5 comments:

  1. ook weer een lief mooi kaartje Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  2. Gave kleurtjes Laura, super kaartje!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Heel mooi Laura.
    De letters zijn ook wel fantastisch en kan je voor veel gebruiken.
    Gonda zal deze wel heel leuk vinden.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een prachtig kaartje Laura

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  5. Prachtig kaart, Laura en een mooie kleurencombinatie!
    Groetjes, Ann C.

    ReplyDelete