Thursday, January 19, 2012

Just because ....


Hallo allemaal! Welkom op mijn blog. Vandaag een "just because" kaartje en nog een "just because" kaart met ruimte voor een klein kadootje aan de binnenkant.Deze twee kaarten heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nog niet op mijn blog geplaatst. Het past wel een beetje bij Valentijnsdag en ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

Ik hoop dat het bij jullie wat warmer is buiten, want het is hier in de USA op het moment -10 graden C ('s middags) en alles is al wit buiten en  vannacht gaat er nog een dik pak sneeuw bijkomen. Zelfs onze hond Cooper blijft niet al te lang buiten en dat wil wat zeggen. We wachten het rustig af, de snow blower staat weer klaar ...

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!

Hugs, Laura



,
Benodigdheden o.a.:

stamps: Magnolia and Stampin' Up (o.a. Notably Ornate)
paper and ink: Stampin' Up (Crumb Cake and Cherry Cobbler)
tools: Cuttlebug and embossing folder van Provo Craft, Fiscars scissors and punch, Martha Stewart punch, Scor-Pal, Label Die van Magnolia
pencils/markers: Derwent Colorsoft and COPIC (021) 








20 comments:

  1. Leuke kaart en leuk doosje!! Maakt het geven van een kadootje meteen een klein feestje !

    Groetjes Gerda

    ReplyDelete
  2. wat geweldig mooi Laura:0) en weer zo prachtig ingekleurd! jullie hebben tenminste een echte winter, hier wordt het maar niks...
    grzt Jolanda

    ReplyDelete
  3. Hey Laura

    Wat weer een Beauty!!!!! héél erg mooi
    Sneeuw is hier nog ver te zoeken we hebben wel een paar nachten vorst gehad -5 dat is het wel zo'n beetje
    Jammer genoeg geen sneeuw maar wat niet is kan nog komen hé hihi

    Liefs van mij xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Wia! Ik zag bij jouw ook een BEAUTY in RED! Prachtig! Enne ... ik zal wel een paar sneeuwballen jullie kant op gooien ok? Ben je al weer aan een nieuw kaartje begonnen? groetjs, Laura

      Delete
  4. Hij is super Laura mooie kleurtjes
    gr lenny

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedankt lenny! ben je ook al weer met een leuk projectje bezig? groetjes, laura

      Delete
  5. Hoi Laura

    Ziet er weer prachtig uit, mooi gedaan.
    Die -10 van jullie valt nog mee, mijn broer woont in Canada en daar was het gister -40 brrrr, hier gelukkig niet, maar van mij mag het wel een beetje gaan vriezen als het maar niet van dat vieze gladde weer wordt, op dit moment regen en harde wind hier.

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
    Replies
    1. dank je folkje! ja, geef mij dan toch die -10 gr. C maar. wat heb je me toch een prachtkaart gestuurd voor mijn verjaardag! heel erg bedankt!
      groetjes, laura

      Delete
  6. Absolutely gorgeous Laura! Oh love your style so much and the way you put colours together is always very inspiring. Such a clever design and Tilda looks stunning too :). Hugs, Chris.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you chris! have a wonderful weekend!
      hugs, laura

      Delete
  7. Wauw, dit is het weer helemaal.
    Zo perfect afgewerkt, chapeau Laura, het ziet er geweldig mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedankt carla! een heel fijn weekend! ben je al weer met een kaartje bezig? ik ben heel benieuwd! groetjes, laura

      Delete
  8. Super Laura, mooie kleuren en prachtige stempels heb je weer gebruikt!!

    Heel fijn weekend,
    Groetjes Hélène

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedankt helene! een heel gezellig weekend met het gezin helemaal compleet! geniet ervan! hugs, laura

      Delete
  9. Of we het leuk vinden.... Are you kiddin`me.. this is BEEEEAUTIIIIEEEEEEEEEEEEFULLLLLLLLLLLL! Wowsy. Wat een schatjes. heb je echt heel erg knap gedaan. Super lief. Wat heb je toch altijd van die leuke ideeen. Kan ik zo van geneiten. Thanks for sharing lieve Laura!

    Inky hugs, Pauline. (pssst: van het weekend gaat het hier gelukkig were warmer worden.. zijnw e helemaal aan toe. Heb indmiddels helemaal cabin fever zoals ze dat hier noemen.)

    Sterkte met sneeuw schuiven..

    ReplyDelete
  10. Hi wow this incredible. I di live the embossing it makes it so lovely. I di like the hearts and butterfly. Tilda is so gorgeous do love your colouring ! Super creation !! :D

    ReplyDelete
  11. helemaal super
    wat een mooie combi van kaart/kadotje
    en de stempels geweldig!!

    ReplyDelete
  12. hoi Laura,
    wat een gezellig blog heb je en..........prachtig wat je allemaal gemaakt hebt helemaal super!!!fijne zondagavond!liefs Ida

    ReplyDelete